پیام داود فتحعلی بیگی دبیر جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


داود فتحعلی بیگی دبیر جشنواره نمایش های آیینی و سنتی پیامی را به مناسبت آغاز این جشنواره صادر کرد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، داود فتحعلی بیگی دبیر هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در آستانه آغاز به کار این رویداد نمایشی پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

” سلام !

سلام مبارک!

بازهم سلام، چی شده؟ چرا این قدر گرفته ای؟ غصه نخور مبارک، درسته که یاران قدیمیت رفتن، درسته که دیگه سعدی و سید حسین عرب زاده و مهدی مرسی و ذبیح اله خان نیستند اما دنیا که به آخر نرسیده، نترس تنها نمی مونی، جوون های هنرمند با غیرت تنهات نمی ذارن. آره منم می دونم با زبون تو هنوز خیلی ها به خوبی آشنا نشدن، یه وقتا تقلیدت رو درمیارن، تقصیرم ندارن کجا برن یاد بگیرن، نه مدرسه ای نه آموزشگاهی نه حتی تماشاخونه ای که هرشب تو، رو صحنه باشی و اونا تماشات کنن. کتاب هم که چه عرض کنم با چند جلد نمایشنامه که مشکل حل نمی شه. مهم اینه که دوستت دارن و فراموشت نکردن.

البته هم پژوهشگاه می خواد و هم یه جایی که تو بتونی هر شب روی تخت حوض هنرنمایی کنی، هم جایی که این جوون های غیرتمند و سخت کوش بتونن عشق کنن و پخته بشن. حق داری نگران باشی، نگران این که تا چند صباح دیگه تنها اسمی ازت بمونه. اما نگران نباش، خیلی از هنرمندان نامی دوست دارن تو راهی که تو رفته ای قدم بذارن خودشون به من گفتن. فقط یه فرصت می خوان، تازه صاحبان اختیار و امضا هم قول دادن یه جایی رو واست دست و پا کنن تا همیشه جلوی چشم باشی. اونا هم عاشقتن، واسه همین هم محاله بذارن چراغ نمایش ملی ایران خاموش بشه. شک نکن. “

هفدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به ریاست علی نصیریان و دبیری داود فتحعلی بیگی از ۴ الی ۱۰ شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *