آغاز اجرای “چرا نازی پرواز کرد” در تماشاخانه سه نقطه


 نمایش “چرا نازی پرواز کرد”به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان اجرای عموم خود را در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرد

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سه نقطه ، با پایان سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تماشاخانه سه نقطه برنامه اجراهای عمومی خود را با آغاز اجرای عمومی نمایش “چرا نازی پرواز کرد ” نوشته و کار ندا  قربانیان (اثر برگزیده چندین جشنواره ) ادامه می دهد .

داستان “چرا نازی پرواز کرد” درباره جورج واتسون کارگر یک مرغداری خاص است که متعلق به الیور دین صاحب بزرگترین فروشگاه مرغ کنتاکی در ایالت است . مرغهای این مرغداری به دلیل وجود خروس نژاد داری به ناممایکل تخم مرغها و جوجه های ویژه ای برای اغذیه فروشی الیور دین.تولید می کنند. با مرگ مایکل خروس اوضاع آشفته شده است چون مرغها دیگر تخم مرغی برای جوجه شدن و تیدیل به جوجه کنتاکی ندارند. با ورود ساموئل پسر عموی مایکل در ابتدا همه چیز به حالت قبل بر می گردد. تااینکه ساموئل عاشق یکی از مرغها به نام نازی که مرغی روشنفکر است می شود و در نتیجه بازهم مرغها تخم مرغی ندارند و …

این نمایش که اثری از گروه تئاتر” هورپاک” است به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان و بازی : رضا رباط جزی، حمیدرضا معدن کن، سمیه قهرمانی، حسین عارف، محمدرضا محمد پور، سید فرزاد تجلی، میلاد زعفرانی، ستاره میرزاخانی، ژینوس رحمتی و تهیه کنندگی مرتضی مرادی از روز جمعه پانزدهم بهمن ماه ساعت در سالن استاد رکن الدین خسروی مجموعه تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه به روی صحنه رفت .

 نمایش “چرا نازی پرواز کرد” تا ۲ اسفند ماه هر روز به غیر از شنبه ها ساعت ۱۹ در سالن رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *