کاشت نهال‌هایی به نام هنرمندان همزمان با روز درختکاری


همزمان با روز درختکاری و با حضور تعدادی از چهره‌های هنری، نهال‌هایی در فضای باغ هنرمندان ایران کاشته شد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیال ، همزمان با روز ۱۵ اسفندماه که به نام روز درختکاری نامگذاری شده است تعدادی از هنرمندان همچون محمد سریر، ابراهیم حقیقی، هادی مرزبان و خسرو احمدی به همراه مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر نهال‌هایی در فضای باغ هنرمندان ایران کاشتند.
رجبی‌معمار درباره این اقدام اظهار کرد: هدف این است که نهال‌هایی با دستان هنرمندان گرانقدر کاشته شود تا در آینده این نهال‌ها تبدیل به درختان تنومندی به نام این هنرمندان عزیز شود و نسل‌های جوان آینده بدانند که هنرمندان و چهره‌های هنری به امر درختکاری اهتمام می‌ورزند.
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر یادآور شد: قرار است سنگ‌نوشته‌ای به یاد هر کدام از هنرمندانی که نهالی را کاشته‌اند، پای هر نهال نصب شود و از این نهال‌ها مراقبت شود تا به یادگار بمانند.
بعد از سخنان مجید رجبی‌معمار، اولین نهال توسط محمد سریر رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران کاشته شد. سپس هادی مرزبان، ابراهیم حقیقی، خسرو احمدی و مجید رجبی‌معمار نیز به همراه تعدادی از فعالان و کارکنان خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر نظیر علیرضا غفاری مدیر روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نهال‌های دیگری را در روز درختکاری در فضای باغ هنرمندان ایران کاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *