شهرهای همدان میزبان گروه‌های منتخب جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان


گروه‌های منتخب بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در شهرهای مختلف استان همدان به صحنه می‌روند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فسنیوال به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، گروه‌های منتخب جشنواره علاوه بر اجرا در شهر همدان بنا به تصمیم دبیرخانه جشنواره در شهرهای دیگر استان همدان نیز به اجرا در می‌آیند.

شهرام کرمی دبیرجشنواره بیست و دوم با بیان این نکته که هر ساله گروه‌های استان همدان که در بخش مسابقه حضور نداشتند همزمان با برپایی جشنواره و طبق برنامه‌ای مدون در شهرهای استان به اجرا در می‌آمدند گفت: امسال تصمیم داریم تعدادی از گروه‌های منتخب جشنواره را نیز در برنامه اجرای شهرهای استان قرار دهیم.

وی با تاکید بر شعار جشنواره، “بچه‌های امروز، تماشاگران خلاق” و انتقال دبیرخانه جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این برنامه به بهره‌مندی تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان این استان از کارهای منتخب جشنواره می‌انجامد.

کرمی با اشاره به دوره‌های گذشته جشنواره و اجرای نمایش در شهرهای مختلف استان همچون ملایر، تویسرکان و اسدآباد، فامنین، هار، ولیعصر (دیری)، جورقان، نهاوند، مهاجران و مریانج گفت: در دوره‌های گذشته بسیاری دیگر از منطق شهری و روستایی این استان میزبان اجراهای نمایش صحنه‌ای و خیابانی بوده‌اند. امسال نیز با توجه به زمان‌بندی جشنواره شاهد مشارکت و میزبانی شهرهای مختلف استان برای اجرای نمایش‌های منتخب خواهیم بود.

مهلت ارسال آثار به بخش‌های رقابتی جشنواره پایان مرداد ماه سال جاری است و تمامی گروه‌های نمایشی که اجرای عمومی خود را تا این زمان به پایان رسانده باشند می‌توانند درخواست حضور در جشنواره را با ارسال فیلم اجرای خود به همراه مدارک مورد نیاز که در فراخوان آمده است در این رقابت بین المللی شرکت کنند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان از ۹ تا ۱۵ مهر ماه سال جاری در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *