«گلدونه خانم» به روی صحنه می رود/ روایتی از رنج و غم های مردم تنگدست


این نمایش از روابط انسان ها بایکدیگر و رنج ها و غم های مردم تنگدست صحبت می کند، از زنانی بر باد رفته.زنانی که بسان گل بدون مراقبت رها شده اند و پژمرده اند…زنانی که با دردهایشان زندگی میکنند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش”گلدونه خانوم” نوشته “اسماعیل خلج” ، توسط گروه تئاتر “کا” و به کاگردانی النا آهی به روی صحنه می رود.

آتش تقی پور،کوروش ساسانیان،حمید عرب و النا آهی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند؛ از دیگر عوامل این کار می توان به موسیقی زنده: ابوذر همتی، طراحی چهره و اجرا: سحرسیمایی، طراح صحنه: میلاد سمسارپور، دستیاران کارگردان: عیسی محمدی و علیرضا محسنی، مدیر صحنه: نفیسه مروتی، منشی صحنه: شهرزاد، مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت و عکاس: آرتین هارطونیان اشاره کرد.

“گلدونه خانوم” از تاریخ ۲۳  اردیبهشت به مدت یک ماه ساعت هفت عصر در سالن اصلی مجموعه تئاتر محراب واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان امام خمینی (سپه) به روی صحنه می رود.

«گلدونه خانم» که در دهه پنجاه به کارگردانی استاد اسماعیل خلج مدت دو سال به روی صحنه بود اینک مجددا به روی صحنه می رود؛ این نمایش از روابط انسان ها با یکدیگر و رنج ها و غم های مردم تنگدست صحبت می کند، از زنانی بر باد رفته زنانی که بسان گل بدون مراقبت رها شده اند و پژمرده اند…زنانی که با دردهایشان زندگی میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *