آیین بازگشایی تئاتر پرفورمنس “دیوان غربی-شرقی”


نمایش «دیوان غربی-شرقی» به نویسندگی و کارگردان محسن حسینی ، پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور فرهاد آییش و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه‌ِ فرهنگ اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «دیوان غربی-شرقی» به نویسندگی و کارگردان محسن حسینی پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه، ساعت ۱۹:۳۰ با حضور فرهاد آییش بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون، به طور رسمی اجرا‌های عمومی خود را در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر آغاز می‌کند.

«دیوان غربی-شرقی» نوشته محسن حسینی روایتگر بخش هایی از منظومه «دیوان غربی – شرقی» گوته است که در پنج تابلو به روی صحنه می آید . این نمایش به روایت ۹ الهه الهام در یونان باستان است که بر روی شانه های گوته و حافظ نشسته و داستان را بین غرب و شرق روایت می کنند.

رویا نونهالی، روزبه مهر،  مروارید مهر، الناز تاریخی، لیدا فتحعلی، فاطمه صارمی، آرام خلخالی، لیلا جنیدی، مرجان صادقی، سپیده صیفوری و محسن حسینی از بازیگران این نمایش هستند ، دیگر عوامل نمایش «دیوان غربی – شرقی» عبارتند از نویسنده، طراح و کارگردان: محسن حسینی، موسیقی انتخابی: محسن حسینی، ساخت دو قطعه موسیقی: روزبه مهر و مروارید مهر، طراح صحنه: محسن حسنی، مشاور طراح صحنه و مدیریت اجرایی صحنه: سینا ییلاق بیگی، دستیار اول کارگردان، برنامه ریز و مجری طرح: وحید مهدی زاده، طراح لباس: آزاده امینی، طراح نور: محسن حسینی، روزبه مهر.

قابل ذکر است اجرای عمومی این نمایش از جمعه ۱۶ بهمن ماه در تالار چهارسو آغاز خواهد شد .

يک نظر ثبت شده است .

  1. تئاتری گفت:

    نمایش فرمالسیتی خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *