وقتی یک آنارشیست، تصادفی می میرد!!


نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» به‌ کارگردانی مصطفی‌ عبداللهی که یک کمدی اجتماعی درباره‌ی یک کارگر آنارشیست است، از ۱۵ دی ماه به صحنه می‌رود.

مرگ تصادفی یک آنارشیست

به گزارش تئاتر فستیوال ، نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» از ۱۵ دی ماه ساعت ۱۹ در تالار «سایه» مجموعه‌ تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

«مرگ تصادفی یک آنارشیست» نوشته «داریو فو» یک کمدی اجتماعی است که با نگاهی به کمدی «سنتی دلارته» به نوعی معاصرسازی شده است.

این نمایشنامه براساس داستان واقعی یک کارگر آنارشیست ایتالیایی نوشته شده است که پس از دستگیری به اتهام بمب‌گذاری، خودش را از پنجره اداره پلیس به بیرون پرت می‌کند (یا پرتش می‌کنند!) و کشته می‌شود. «داریو فو» با نگاه هجو و طنز نسبت به سیستم قضایی و اداره پلیس ایتالیا این داستان را روایت کرده است.

در این اثر نمایشی  میکائیل شهرستانی، امیر عباس توفیقی، لیدا جدائیان، حمیدرضا فلاحی، مهدی زمین پرداز، مسعود زنوزی راد و ایرج کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین محمد یوسفی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، افشین خصوصی به عنوان دستیار دوم کارگردان، باران امیرحسنی منشی صحنه و پوریا گلستانی به عنوان مدیر صحنه حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *