به بهانه چهارمین سال درگذشت مجید بهرامی

به یاد مجید … که از عجایب المخلوقات بود!


۲۴ آبان سال ۱۳۹۳ بود که مجید بهرامی بازیگر توانمند تئاتر کشورمان را پس از سال ها مردانه جنگیدن با بیماری سرطان از دست دادیم . از آن سال تاکنون چهار سال می گذرد و ما نبود او در تئاتر را هر روز احساس می کنیم ،  یاد و خاطره ی این عزیز و هنرنمایی او بر صحنه ی تئاتر را از یاد نبرده ایم .

مجید بهرامی بازیگر تئاتر ، تلویزیون و سینما که در نمایش هایی همچون “سیاه‌ها” ، “عشق آباد” ، “خانه‌ای در گذشتهٔ ما” ، “عجایب المخلوقات” و فیلم های سینمایی چون “بدرود بغداد” ، “دانه‌های ریز برف” ، “گیلانه” و … به ایفای نقش پرداخت .

 تئاتر فستیوال بعد از درگذشت وی ویژه نامه ای با نام “به یاد مجید … که از عجایب المخلوقات بود!” تهیه و منتشر کرد و اکنون برای چهارمین سالگرد درگذشت او بازنشر داده شده است .

در این ویژه نامه هنرمندانی همچون مهدی میامی ، رحمت امینی ، رامین سیاردشتی ،حسین کیانی ، سینا نورائی ،  فرزین محدث ، سینا رازانی ، خسرو شهراز ، کاظم هژیرآزاد ، رضا ثروتی ، حسن وارسته ، مهدی نادری ، خسرو احمدی ، کاوه سجادی حسینی ، سهیل ملکی ، نرگس آبیار به یاد مجید یادداشت هایی برای ما نوشته اند که می توانید در ویژه نامه “به یاد مجید … که از عجایب المخلوقات بود!” بخوانید .

تئاتر فستیوال

برای دریافت ویژه نامه اینجا را کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *