معرفی نمایش های بخش بین الملل هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی :

سفری بی‌پایان با “شارلوت” از هلند


نمایش “آگزویا”(EXUVIA) از کشور هلند از جمله نمایش‌هایی است که در بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک به صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال به نقل از ستاد خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، این نمایش با طراحی مشترک شارلوت پوییجک-جولین و آناندا پوییجک برای اجرا آماده شده است.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی که نوشته و کار شارلوت پوییجک-جولین است، آمده: “در این نمایش بی­کلام، شارلوت، شما را به سفری بی‌پایان می‌برد تا ما نسبت به محیط اطراف‌مان به آگاهی برسید. او زمین را زیر پای شما را خالی می­کند اما نمی­گذارد سقوط کنید، تنها برای لحظه‌ای شما جزیی از کهکشانی بزرگ می­‌شوید.”

 بازیگران نمایش”آگزویا”، شارلوت پوییجک-جولین، آناندا پوییجک، دونک بنکی هستند و ساخت موسیقی آن را “جور د وریس” بر عهده دارد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود. شادپیمایی این دوره از جشنواره روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه همزمان با عید قربان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود و همه افراد و خانواده‌ها از طیف‌های مختلف برای حضور در این جشن شادی دعوت شده‌اند، تنها شرط حضور در این جشن، همراه داشتن عروسک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *