نمایش “مردگان بی‌کفن و دفن ” میزبان روشندلان می شود


نمایش “مردگان بی‌کفن و دفن ” اثر ژان پل ساتر به کارگردانی منوچهر هادی یکشنبه اول شهریور در اولین اجرای خود ویژه روشندلان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، منوچهر هادی در یادداشتی در رابطه با علت تقدیم اولین اجرای این اثر نمایشی به روشندلان این گونه نوشت:

«اولین شب اجرای مردگان بی کفن و دفن تقدیم می‌شود به روشن دلان عزیز که اجرای ما را با گوش جان و چشم دل ببینند. روز جهانی عصای سفید (نابینایان) به مراسم سالانه آنها دعوت شدم و دیدم که خوب می‌بینند و خوب می‌شنوند و تحصیل می‌کنند، تدریس می‌کنند دارای موقعیت اجتماعی هستند. کم کم احساس کردم چقدر نسبت به ایشان کم کارتر و عقب‌تر هستیم. به احترام این عزیزان و برای این که بدانند فرقی با دیگران ندارند چه بسا به من نزدیک‌ترند میهمان ویژه ما در روز آغازین هستند، امید که این حرکت مفید واقع شود و مورد رضایت این عزیزان قرار بگیرد.»

نمایش “مردگان بی کفن و دفن ” با بازی کاظم بلوچی ،سینا رازانی ، علی شادمان ، ایمان صفا ،مجتبی طهمورث، یکتا ناصر،آرش مجیدی ، مهدی محرابی ، رسول نجفیان و سیروس همتی از اول شهریور ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *