وحید آقاپور از فعالیت هنری خود در روزهای آینده خبر داد


وحید آقاپور از کارگردانی نمایشی در ژانر دفاع مقدس در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران خبر داد.

تئاتر فستیوال

به گزارش تئاتر فستیوال ، وحید آقاپور بازیگر تئاتر که این روزها در حال تمرین نمایشی به کارگردانی امیر‌حسین گلشنی است گفت: «این اثر، نمایشنامه «شب بخیر جناب کنت» نوشته زنده‌یاد رادی است که توسط امیر حسین گلشنی کارگردانی شده و قرار است از ابتدای شهریورماه در سالن گوشه نیاوران به صحنه برود.»

او با اشاره به داستان این نمایش بیان کرد: «این نمایشنامه داستان چند ساعت از زندگی زن و شوهر سالخورده‌ای است که در تدارک رفتن به عروسی‌اند که به آنها خبر داده می‌شود، مراسم کنسل شده است و باید در جای دیگری حضور پیدا کنند که حال و هوای متفاوتی از عروسی دارد و …»

آقاپور با بیان ویژگی‌های نقشی که آن را ایفا می‌کند اظهار کرد: «من به همراه لیلا برخورداری در این نمایش به ایفای نقش می پردازیم. من نقش «کنت» را دارم، خیاط سالخورده‌ای که سال‌های زیادی کار کرده و اکنون دوران بازنشکستگی اش را پشت سر می‌گذراد و با خاطرات آن سر می‌کند.»

او افزود: «این اثر جز معدود تک‌پرده‌ای های استاد رادی است که تاکنون اجراهای زیادی از آن نشده است، تنها اجرایی از این نمایشنامه هشت سال پیش توسط آقای میکائیل شهرستانی به صحنه رفت. نمایش از فضای جذابی برخوردار است.»

این بازیگر و کارگردان تئاتر، با بیان اینکه مهرماه سال جاری نمایشی را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌برد گفت: «این دومین تجربه کاری من است که به اجرای عمومی می‌رود. سال گذشته با گروهی از هنرجویانم نمایشی به نام «شن» را اجرا کردم که موضوع آن جانبازان اعصاب و روان بود. امسال نیز قصد دارم با همان گروه، نمایش دیگری را در ژانر دفاع مقدس به صحنه ببرم. این کار  به ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی می‌پردازد. نمایشنامه کار همزمان با تمرین‌های آن در در حال کامل شدن است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *